Tisdag 13/8-07

Halloj!


Nu ska jag snart dra iväg mot T-Centralen,har nämligen en 9 h bussresa framför mig med destinaton Umeå. Är lite tråkigt att fara hem, men min vecka här i Estocolmo har varit underbar så jag klagar icket! Igår blev det Ikea för hela slanten och jag fick tag i en hel del bra grejer. Idag har jag och Hillevi varit på stan, och jag shoppade en del : 2 par jeans (varav ett par, cheap monday, kostade 50 jävla spänn, VÄRT!), en skjorta, en snusnäsduk, slips (som jag fick 30 spänn billigare, personalen på Punkt Shop var lika stressade som jag är nu) och säkert nåt mer som jag glömt nu i stundens stress. Vi hade iaf en otroligt nice dag på stan, och vi fikade på ett astrevligt café på Hornsgatan som heter Café Fotöljen, GÅ DIT! Nej, nu ska jag nog dra, så jag hinner umgås med min syster den lilla sista stund som är kvar. Vi ses i Umeå!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0