Fredag 26/10 2007

TJA!


Just nu sitter jag här i Lovas assköna fotölj, och har fått höra troligtvis den sämsta covern på "nothing else matters"  jag någonsin kommer att få höra , gjord av sam från idol. Uhhhhh! Nej idol är inte nice. Har varit fett kulturell den här veckan: i onsdags så var jag, emma, lova och jessica på waldorfskolan för att se monka uppträda i en teater, och igår så var vi och såg emma, jessica, leon + massa andra uppträda i valhalla i en två timmars konsert. Sjukt duktiga var alla!!! Och det var många instrument: bas,gitarr,trummor, piano, oboe, klarinett, trumpet, trombon, kontrabas, vibrafon, dragspel, tvärflöjt osv osv. Asnice!

Idag har jag haft prov i statskunskap och eftersom jag (som vanligt) började träna kvällen innan, så blev det lite panikartat, vilket leddde till att jag fick plugga till halv ett igårnatt. Så nu på lovet ska jag sooova. Men provet gick faktiskt helt okey, konstigt nog! Har också haft simning på gympan och det är nog den första roliga badlektionen på flera år. Till och med gympan är nice på Midgård, då är det inte illa!  Sen blev det lov! WOHO! Och jag drog på stan en schväng med lova, emma, molly och linnéa, yeah yeah. linnizz och molly köpter biljetter till Mange Schmidt (som jag inte kan gå på eftersom jag är i STOCKHOLM), och jag och lova köpte biljetter till PopUp som är om exakt en vecka, asnice!!!! Är också taggad på José González 16 Dec, NNNICE! Jag längtar till måndag, då bär det av till sthlm som sagt. HIhihihiHIhiHIIHi! Lov måste vara det bästa som finns! Snart ska vi gå til ålidhems centrum och köpa glass :] Där, på krogen krogen närmare bestämt, ska amandus band wolfman jack spela imorrn, jag vill se, men det är 18 års gräns... dööööh. :( Här kommer en hata lista:

Jag HATAR:
1.Bilar
2.Reklam
3.Insert knappen (jag ska peta bort den med en matkniv)
4.Tokio Hotel
5. När det regnar på måndagmorgnar

Kom ihåg:

Om du vispar grädde för länge så blir det smör, och vispar du smöret för länge så blir det Knark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0