Lördagen den 30/8 - 2008

Dance dance dance

Coffee time is the best time. Eller vad säger du? Chill med helg, och för en gångs skull stör jag mig inte alls på regnet. Idag har jag vart på stan med Emma, och det blev en del införskaffande av saker som jag varit utan allt för länge. Köpte en ny mobil (framöver kanske jag kan prata mer än 1 minut innan batteriet dör? det är min förhoppning!), en enkel Sony Ericsson T280i, pallar nämligen inte lägga ner mkt pengar på nåt så tråkigt som en mobil. Spelar ingen roll hur haxig den är (Men det finns fan QuadroPop på den, LYCKA)! Men den här uppfyllde mina behov så den blev det. Sen köpte jag mig till min otroligt stora glädje äntligen en ny mp3! Förstår verkligen inte hur jag kan ha levt utan en sen min förra gick sönder, det har varit tufft, men det gick, och nu har jag en ny fin igen :) :) :) En Creative (ett mkt bra mp3märke om du frågar mig. Fuck iPod). Och sist men inte minst fick jag tag i en parfym, köpte Escadas nya som heter Incredible Me, sjukt nice. Den packades upp för bara nån dag sen så den e sprillans nyyy. Fy vilken äcklig bortskämd unge du är din jävla idiotunge tänker alla nu, men faktum är att jag TJÄNAT och SLITIT ihop pengarna själv, plus att jag hade samma mobil i 3 år... Men men, det var bra att jag fick allt det där fixat. Hoppas bara mp3n inte laggar nu för det är seriöst min hatgrej med att köpa nya tekniksaker : DET LAGGAR ALLTID. Inte kul! Så jag ber till gudarna (för övrigt  bara ett uttryck) att det skall fungera.



^Parfymen ya know ^

Well well well, how about that? Missade min brorsas spelning igår på Verket, och det känns lite taskigt :( Men jag fick besök av 4 av mina bästa kompisar och då varken kan eller vill man be dom gå, så vi var hemma hos mig o hade mycket trevligt istället :) Och så fick jag en jättefin tekanna av emma, riktigt snällt! Jag fyller ju inte ens år eller nåt :) Tack så mycket, den kommer att komma till användning!!! Ska förövrigt snart till Emma, vi ska se nån skräckfilm (passar på när Lova och Jessica är i sina stugor, dom är inte så mkt för "hemska" filmer
) :) :) :) :) :) Till min stora glädje ser det ut som att det förblir uppehåll restererande del av kvällen, det känns skönt.





Imorrn ska jag läsa ut Harry Potter 4 (blir inte mkt läsning när jag sällan är hemma), gå på promenad med musik i öronen (mp3 är seriöst världens bästa uppfinning), måla naglarna, umgås med mina bröder som kommer på middag och eventuellt göra nåt mer. Man får se vad livet bjuder en på eller nåt! Idag när jag väntade på att Emma skulle anlända på Vasaplan, så smög jag in på biblioteket för att lämna tillbaka 10 skivor jag lånat. Kollade in vilka skivor dom hade och fann Lykke Li skivan "Youth Novels" som jag såklart lånade. Vi brukar alltid lyssna på den hos Lova (har den inte själv tyvärr som ni förstår) och sen den spårlöst försvann från hennes rum så har jag inte lyssnat på den på typ 10 år. Så det var kul att jag fann den :) Har dessutom hört låtarna live, eftersom Lykke Li spelade på Umeå Open i år. Hon var en riktigt bra liveartist, verkade astrevlig osv :) :) :) Det är så jävla nice efter en riktigt bra konsert, det är en så underbar obeskrivlig lycka man får inom sig. Synd att det är så få band jag vill se live (dom jag vill se mest finns liksom inte.... Tänk dig att se Nirvana live, eller Bob Marley! eller BEATLES). Nu kom  mamma hit så nu drar jag, så jag hinner träffa henne lite innan jag beger mig vidare över Umeås gator.

You say goodbye, and I say hello!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

tack för att du lånade mig pengar till skorna igen!!! Ska nöta detta tack tills du typ spyr :D :D :D :D nu kan du äntligen börja lukta gott när du köpt parfym! Skoja du luktar alltid gott gumman

2008-08-30 @ 20:34:45
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Alla som känner dig vet att du inte är en bortskämd unge :) Fan va roligt med ny mobil, mp3 och parfym :D Jag ska också läsa idag tror jag ;p kanske ringer dig om jag kommer ihåg :) It was a long time ago you know ;D

2008-08-31 @ 10:41:14
URL: http://Jenniebe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0