LOL



Okej, nu vill jag göra det klart för alla som mot förmodan missat det här: Jag HATAR bussar. HATAR HATAR HATAR HATAR!!!!
Kul att ingen buss går ikväll, jävla efterblivna invalidsamhälle som ytterst omodernt inte ens kan hålla vägar färdbara. det är nästan så att man blir sur...........................................................................................JÄVLIGT SUR

Hat namndikt dedikerad till bussar
Bullriga
Urusla
Sega
Sura chaufförer
Alltid skitdåliga busstider som inte hålls
Roliga att åka i, INTE

och vad fan gör jag nu då?Jag vill inte vara emo hemma och jag tänker fan inte gå i snöstormen en gång till. H-E-L-V-E-T-E skulle man kunna uttrycka det

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland tror jag att du har en del inre aggressioner...

2008-12-12 @ 22:27:50
URL: http://walkingourway.blogg.se/
Postat av: ahanna

Nej, Det är DU SOM VILL VARA EN HORA!!:I

2008-12-14 @ 21:50:27
Postat av: elin

JAG HAR SKAFFAT BLOGG :D

2008-12-15 @ 11:12:44
URL: http://nile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0