Måndag 15/12-2008

A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic...don't you think
A little too ironic...and, yeah, I really do think...



Bara för att alla älskade den låten och 90-talet, trots att det var fucked up klädstil då (mittbena! feta fula tjocktröjor! magtröja! utsvängda byxor! Ja, ni förstår principen... Uuhhhh). Men låten e nice. Jag kommer ihåg musikvideon fett mycket, jag gillade den när jag var ett vårtsvinsbarn.  Och är det inte så att jag är back on track till 10 år igen??? Nu ska jag förklara fenomenet för er: vi håller på och rensar ut all skit som vi har här (som jag nämnt förrut i bloggen) och igår fick jag vara med och rensa bort typ ALLA kläder jag haft i mitt liv... speciellt mycket från när jag 8-13, och det var både glada värmande nostalgiska känslor och rena panikångester. För vissa klädesplagg man hade var SÅ UGLY! Och vissa minns man att man tyckte var så snygga, och det var inget fel på de heller egentligen (bara det att nu är storleken 10 ggr för liten).

Sen har jag även fått kolla i massa ouppackade kartonger där jag hittat massa skrivböcker och leksaker och annat skit som jag hade förrut. Och jag var så lol när jag var liten! Värsta tönten, det är också därför som jag är så random fortfarande, spåren går aldrig ur liksom. Men jag är glad ändå; för det är fan i mej snart jullov och då ska jag CHILLA!

Hur som helst så har jag fått tillbaka den där barnkänslan igen; jag får så mycket flashbacks när jag kollar på allt skräp som förr var en skatt.  Plus att jag hittade ett pettson & findusspel (I mucklornas värld) och det ska spelas! Tror att man kan ha det till XP, och när jag fixat ljudkortet blir det fan att spela!

  ska man klottra ska det fan vara något värt! katt katt

Efter den här skoldagen så är det chill hela veckan, och det kan man nästan begära efter att ha haft 2 st redovisningar på samma dag (historia grupparbete om Åland, svenska om romanen Flickan Från Ovan) samt alla dessa arbeten/inlämningar/prov vi har haft. Det suger musten ur en så nu är vi välförtjänta av lite vila. Imorrn blir det scenografiarbete inför jullavslutningen, på onsdag är det Julgård på Midgård och då ska jag, Mikaela, Hanna och Elin vinna pepparkakshustävlingen med ett gotiskt pepparkakshus!! Torsdag är vi lediga och fredag är det JULLOV!! Är inte det chill så säg??

Nu måste jag dock dra, min far fyller år idag och hela familjen nalkas. Det blir middag, fika och jävligt trevligt helt enkelt. Så jag ska dammsuga hallen innan folket börjar komma. hejråhejråhejrå


P.S Jag, Emma och Linniz såg Twilight på bio i lördags och den var jävligt bra, över förväntan! SE DEN!. D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, det vart bra faktiskt :D och ögat klarade sig



men det gör vi verkligen, var skit länge sen ju!!!!!

2008-12-15 @ 21:00:30
Postat av: Emma The Queen

UPPDATERA DÅ!!!!!!!!!

2008-12-19 @ 12:01:38
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0