Tisdag 9 december

Sunday morning I rise
And I stand to face a new dawn
Sunday morning a new day is born
Such a long way to go
And so little time to get there
Such a long way to go
But I want you to remember
All the love we used to know
Think of me sometimes
My love.
Morning morning, sad day
Ah! Ah! Ah! Ah!

Egentligen ska jag fan inte blogga för det är slöseri med tid, så jag ska försöka dissa det lite mer. Men vad gör man om de slår på ens dator (som man stängt av just för att man inte ska spendera mer tid där) för att installera word och den bara skriker ANVÄND MIG? Jo man fullföljer det hela. Har lagt in bilder från i somras på bilddagboken och det var typ inte en kafferast... fast ändå nästan, det var inte så drygt. Har lagt in jävligt mycket bilder på datorn nu men jag har fortfarande kvar backup på usbminne (eller pinneminne som solja brukar säga) för jag vill fan aldrig förlora bilder mer.

Det var liiite creepy när jag skickade sms till Lova för 1½ timme sen, och hon ringde hem hit typ 3 sek efter jag skickade det. Jag tyckte att det var lite småkonstigt att hon hunnit läsa sms:et samt slå mitt nummer på så kort tid, och fick veta nu i efterhand efter att vi pratat i 1 h att  hon inte läst mitt sms innan hon ringde! Hur stora är oddsen att man hör av sig till varann exakt samtidigt, när vi inte nämnt att vi ska ringa varann eller inte brukar prata varje dag? Det är som sagt så här: Jag är synsk!


Fika är underbart och jag ville bara påminna om det. Koppen där uppe är min fina kaffekopp som jag dricker ur varje dag och som Emma och Elins mamma gav till mig som en liten överraskning (hade snackat rålänge om hur mkt jag ville ha den) :) Det står Coffee Time på den, vad kan vara mer rätt?

Och fyfan vad jag suger på kortspel hela den här veckan verkar det som, jag brukar vara bäst i vändtia men det går så  sjukt dåligt för mig nu. Det är lite deprimerande, funderar på att aldrig mer spela. Men hoppet finns kvar så därför försöker jag om och om igen, utan resultat. Hmmm, måste tänka ut en strategi (fusk) som gör att jag vinner på nåt vis! Idag har jag köpt akrylfärg och det var fan inte en dag för tidigt, men nu är det gjort och nu slipper jag snylta färg från skolan (och ja jag skulle med glädje ta så mycket jag kan från skolan, för det tycker  jag är det minsta man kan begära som elev man tanke på hur mycket sveriges skolsystem förstör för oss, men det är bara det att det är onödigt omständigt att ta med färg i små plastburkar).  Så ska jag målaaaaaaaa.

Imorrn ska jag se Sweeney Todd med Amandus hos han och Vilhelm (Vilhelm dissar oss: "Jag har ju sett den en gång". Jaha? Jag har sett den 10 ggr? Och vill se den 10 000 ggr till?!) och det taggar jag så jävla mycket, för det var en månad sen jag såg den sist. Eller det var nog 1½-2 när jag tänker efter, så det kommer sitta så fint. Och vad jag inte taggar Luciatåget, jag ska vara på skolan klockan 07.00 och det är lite för tidigt för min smak. Plus att jag måste ha skitfula kläder, som jag måste betala typ 200 spänn för som jag kommer använda EN gång i mitt liv, jävligt ovärt. Jag har nämligen inte lussat sen jag gick i sexan och den klänningen sitter förmodligen inte så bra nuförtiden.

But that's life you now. Yes indeed that is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0