Söndag 10/2-08

I had a mother, and her name was Carolina Carolina is a state in the states

Hej du! Du är en du. Jag sitter här trots att jag i själva verket borde sitta och knåpa på en fett dryg samhällskunskapsekonomiläxa om skatter. Som jag dessutom inte fattar ett skit av. Det är tur att jag har en smart fader i alla fall som kan hjälpa mig. Det ska mina barn också säga: "Det är tur att min morsa är så jävla smart, fatta hur mycket hon kan!!! Hon är så jävla grym, jag ska bli en lika bra förälder när jag blir stor!!!". Annars har allt flytit på bra nu (as usual, du vill ha mitt liv. jag vill också ha mitt liv och jag är glad att jag redan har det.)  och idag har jag mest chillat och promenerat. Fett dimmigt ute. I fredags var jag på Hamnmagasinet i hela 7 ½ timme i sträck!!!! Anledningen till detta var att jag, Emma och Lova var där halv fyra - fyra för att repa med vårt band. Vi slutade 18.00. Och 19.30 började det konserter där som vi skulle kolla på, och man hinner ju inte fara hem och tillbaks på 1 ½ timme (bussar suger) så då fick vi vackert stanna. Det var i alla fall bra musik så det var värt. Sen när vi skulle hem så hittade dom inte Jessicas jacka i garderoben och det tog 35 minuter (!!!!!) innan dom slutligen fann den inklämd mellan 1000 andra felhängda jackor. Det var hoppet. Men vi överlevde! Fett drygt om dom inte hittat den, vad fan gör man då? Om det är mitt i vinter, mitt i natten, jävligt jävla kallt? Det hoppas jag att jag slipper vara med om.

Jag är faktiskt riktigt taggad på Umeå Open nu, känns bra! Det blir premiären för mig dessutom! Jag skulle ha farit förra året men eftersom jag väntade med att köpa biljetterna tills typ 5 h innan det var, så var det slutsålt (men jag var faktiskt inte en idiot för det sålde slut bara någon timme tidigare, hade oflyt). Så jag fick sitta hemma i min ensamhet och deppade medans alla hade kul. Men jag är glad för det, för jag lever ju! Nej, nu ska jag ta och göra saker som är viktiga. Det borde du också göra det, läsa bloggar, vad är det liksom? Man lever bara en gång så gör nåt vettigt av tiden! Datorer och TV = inte vettigt. Jag är inte heller så vettig, så hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0