Lördag 26/1-08

Hello Stockholm!

Har precis kommit hem från en 1 h 10 min lång promenad i rask takt, riktigt skönt! Promenader är som fika, det är grejen liksom! Fast fika kanske är en aaaning mer nice eftersom det är så slappt. Eller först fika, sedan promenad, det är det bästa! I ala fall så skulle jag och Hillevi gå till Ica Globen för att köpa lite godis o frukt men dom har visst skaffat sig cp öppettider (ofta man stänger 17.00?) så det sket sig. Drog till en mack istället, så vi gick inte hem tomhänta :) Måste börja promenera oftare. Nu när jag (äntligen!) har en mp3 igen, så ska jag börja promenera, det är fett nice att promenera med lite musik i öronen. Det känns så emo att gå ensam i tystnad...

Idag har jag träffat Eija, det var riktigt jävla kul alltså! Vi gick på stan en bra stund, och hade mycket trevligt :) Köpte dock inget (förutom batterier till kameran) eftersom jag köpte munkis, jacka, beatles t-shirt, 2 slipsar, almanacka igår (har fan inte köpt nåt på en månad så det va nice!) igår.  Men däremot fikade vi på ett råmysigt fik i Gamla Stan. Hahah, jag vet inte ens vad det var jag åt, men det var nåt cheescake liknande iaf. Och kaffe självklart :) Jag har sagt det 1000 ggr och jag säger det en gång till: Fika äger verkligen ! Det kanske är därför jag är Fika Filippa. PS se bilder från Sthlm på www.bilddaboken.se (filippen). HAHAHAHAAH det roligaste var ju att när vi var på plattan (sergels.) så stod det en jävla hög tjejer på trappan och hade feta Tokio Hotel planschnerna och stod och sjöng "Monsun" och det kan ha varit det mest random, roligaste, patetiska jag någonsin sett!! Haha det var fan jävligt roligt!! Men det var en mycket nice dag :) Allt är nice i Sthlm, you should go there you know. Men nu ska jag dissa det här, ska hjälpa min siz. fixa i ordning grejer för vi ska nämlgen se en film, coola som vi är. Haj då

Kommentarer
Postat av: tinika

Måååååh, jag vill ocksååååååå, jag vill också se emo tokio hotel-fans sjunga på ett torg, och fika i Gamla stan, och fika fikaaaa... fan vad jag blev sugen på fika nu..

2008-01-28 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0