Torsdag 17/1-08

Gäsp.

Håller på att rensa ut min garderob nu, lite drygt med jävligt värt. Min garderob har sett ut ungefär som mitt rum ser ut nu, ett bra tag och det är inte roligt.... Hittar typ inte kläderna däri. Men nu äre klart iaf, och rummet får jag se om jag tar nu eller imorgon. Det vore iofs rätt skönt att gå och lägga sig tidigt för en gångs skull, så jag ska fundera på hur jag gör, hihi.

Kändes lite random att vara på skolan på kvällen när man varit ledig hela dagen. Tänk om det skulle vara så istället, att man chillade på dagarna och hade kvällsskola, skulle vilja prova det ett tag. Då skulle man kunna sova hur länge man ville varje dag vilket inte vore helt fel! Dock så skulle man inte kunna göra så mycket på fritiden eftersom dom flesta lektionerna typ dans, musik, vad som helst, är på kvällen. Men man skulle kunna fördriva tiden på annat vis.
Nu är det en dag mindre tills jag far till Stockholm! Haha, egentligen kan man ju säga så om allt : "Nu är det en dag mindre tills jag far till London, en dag mindre tills jag tar studenten, en dag mindre tills jag får mitt första barn, en dag mindre tills jag dör" o.s.v, men ändå :)

Idag har jag chillat, sov ut och det var jävligt nice kan jag berätta. Sen tog jag det lugnt på förmiddagen och efter det drog jag och mamma till Mariedal på olika butiker. Köpte lite kläder på Kupan och godis på Rusta (Rusta är jätteöverskattat har jag kommit på nu, men när jag var liten älskade jag det fett mycket. Funderar på att aldrig fara dit igen...) mm. Sen fikade vi på Café Victoria vilket fortfarande är det bäta caféet i stan, det står jag fast i. En stor räkmacka+en kopp kaffe, det är liksom inte fel! MMmmmMMMmmM. Drog hem och åt pannkakor och självklart skulle Vilhelm och Amandus komma och käka middag hos oss just idag, när jag skulle dra till Midgård astidigt. Jag ser dom aldrig för dom kommer alltid när jag inte är hemma (jag funderar på om dom startat en pakt mot mig, man vet ju inte)!!! Vilhelm har jag inte sett en enda gång i år! Hans band ska spela på House Of Metal (hårdrocksfestival i Umeå) och Amandus band har också en spelning 1 feb. , dom e grymma, typ!

Imorrn kommer Emma hit och vi ska hyra fetaste jävla skräckfilmen! Har dock inte kommit på en film som är tillräckligt fet, så jag får tänka ett tag till... Det är nice att se på film, bara så du vet. Nej nu ska jag äta innan jag avlider, lyssna på musik och städa lite till i mitt rum (Yippie!!). fniss

P.S jag uppskattar att niorna älskar oss och verkligen tog sig tid att kolla på oss när vi ritade så engegerat i 3 JÄVLA TIMMAR. Men jag fick en gratis T-shirt och en mandarin och en fin bild på "Paint It", så jag kanske inte bör klaga ändå. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0