Onsdag 14/5-08

Tjena tjena!

Vill förövrigt tillägga att jag inte använder uttrycket "tjena". Jag är inte den som är den, helt enkelt. Födelsedagsfika hos Lova var mys och det var trevliga människor! Fast det är inte förrens imorrn som det är den stora dagen; det är då det är 365 dagar kvar till 18. 17 är typ värsta mellanåret egentligen... men jag är ändå glad över att vara 91:a. Något som jag verkligen glad över att det blir rep imorrn, för det känns som att det var ett jävla tag sedan sist. Vi ska börja med en ny låt dessutom, lärde mig basgången igår, och har laddat ner låten till min mp3, så nu gäller det att få in sången bara, men det löser sig imorrn :) JAG TAGGAR!! Eventuellt blir det födelsedagsfika imorrn igen, (för Lova igen, när man väl fyller år så ska man fylla på riktigt!) hos Lovas syster. Det blir trevligt :) Fast jag har fortfarande inte gjort någon av illustrationerna till min sagobok ännu, vilket känns lite frustrerande. Har nämligen ingen lust att sitta till 03.00 på söndag och göra alla bilder.... Men he lös sig me ti'n som vi norrlänningar säger! Usch....

Well well well, how about that? Emma såg morgonsoffan på tv, när det bara var vi o lova kvar ikväll (jag kollar inte på tv så jag satt vid datorn istället. Och Lova diskade, bra fördelning va? :) Men jag hade faktiskt hjälpt till med tårta o omelett innan så ni behöver inte klaga om ni inte vill) och jag måste säga att David Batra inte var så läcker i blont hår.... inte för att han är så läcker i vanliga fall heller, men det är en annan femma. Och vet du inte vem han är så behöver du inte få ångest, för han är inte en person som man bör veta om. Eller så. Jag undrar vem som har värlsdrekordet i Quadropop, och hur högt det är? Fast det skulle vara ganska illa att lägga ner så pass mkt tid på det spelet att man får världsrekordet...så det är inget mål som jag ska uppnå! Nej, nu ska jag nog ta en liten kvällsfika, för det är ju rätt nice om man tänker efter. Förresten så kan du se Braveheart. För det gjorde jag en gång.

Buenas Noches

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Vad sägs om att slå rekordet i quadropop nån gång du och jag ;)

2008-05-15 @ 11:41:05
URL: http://Jenniieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0