Onsdag 7/5-08

Framtiden är här - I robot, I cook och I shave!

 Kom precis hem från Vilhelm och Amandus (mina bröder) och det var lika kul som vanligt. Den dagen som det slutar vara roligt att fara dit, vill jag inte vara med om! ASGOD mat som vanligt, jag älskare! Laxwok, gjord på färsk lax. Så jag har fått min dagliga dos av Omega3 iaf, det kanske är mer än vad du har. Och precis som det stod i mitt horoskop (och förövrigt vill jag tillägga att jag inte är vidskeplig och jag tror inte på horoskop. Men eftersom jag råkade läsa mitt imorse, och även minns vad som stod - så kan jag dra en parallell till det.) så fick jag en oväntad present! En mini cdspelare (jag har en asnice stereo med nice ljud (som jag köpte för egna ihopjobbade pengar), men jag vill ha en minispelare som man kan dra med sig på nydala om man grillar, eller på picnic med kompisar osv. Det är värt!) som han inte längre behövde. Det var verkligen snällt! Thank you! Vi såg även Batman Returns, den som är regisserad av Tim Burton. Jag visste att Tim Burton gjort en Batmanfilm, men jag visste inte vilken, det roliga är att direkt när filmen började så förstod jag att denna var Tims film, det är verkligen en speciell känsla i hans filmer som man genast känner igen. Älskar Tim Burton <3 Jag är inte taggad i action eller superhjältar osv så mkt, men filmen var faktiskt bra!

Idag gjorde vi Matte Nationella Del 1, kurs A. Och min enda kommentar är att jag aldrig kommer att gilla matte, den dagen finns liksom inte. Men jag är glad ändå :) Avsnittet igår med Desperate Houswives var ju inte tråkigt! Jag älskar när dom har såna där asspännande avsnitt ibland! Desperate Housewives är bara underbart på alla vis. Jag hoppas att varken Carlos eller Tom dör, men jag tror inte att det är så stor risk. Men Victor Lang är ju relativt död, men det kanske var lika bra, han drygade för mycket. Såg även premiäravsnittet av Life, en ny serie som startat på 5:an, som går innan DH. Det var helt okej, det är lite svårt att avgöra en hel serie utifrån ett avsnitt. Men jag ska nog inte följa det, det är bara DH som finns plats i mitt hjärta! (I serieväg alltså. Simpsons ska jag inte nämna för jag har redan sett i princip alla avsnitt). Och det är heeelt sjukt hur lite det är kvar till skolavslutningen! Snart är det exakt en månad, och det känns rätt gött må jag säga. Hoppas jag får sommarjobb också,det vore inte helt fel liksom. Nej, nu ska jag göra lite grejer för att sedan göra något underbart, nämligen s-o-v-a. Det är inte okul! Sov gott då va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0