30 okt (snart november!)

"Maybe he's right. Maybe there is something the matter with me.
I just don't see how a world that makes such wonderful things could be bad."

Ja, ni som läste Emmas kommentar på mitt förra inlägg har förstått att det inte blev nån rasmus :( :( :( Får se den senare, som innehavare av den kan jag ju faktiskt se den precis när jag vill! Förutsatt att jag är hemma, har tid och lust, och att tv'n är ledig. Yeah! Blev iaf Fight Club istället, och den var faktiskt riktigt bra den med. Brad Pitt och Edward Norton (från American History X) hade huvudrollerna. Klart sevärd film! Orkar inte beskriva handlingen när du lika gärna kan googla fram den på 1 sek (förutsatt att du har ett snabbt internet). Trevlig kväll iaf, mina vänner! Nu ska jag dricka te och måla och läsa HP77777 och vad alla skrivit i gästboken :) Får se hur det blir med Pop Up och festen och allt. Hoppas jag får kul vad jag än gör iaf! Egentligen vill jag på båda, hoppas jag kan klämma in det. Men fortfarande; 300 spänn svider. Jaja, stick nu härifrån och gör nåt vettigt. Dissa datorn vettja (att man ska dissa tv'n hoppas jag att alla har förstått vid det här laget). Sweet Dreams.

Vad är bäst :
Rasmus På Luffen.....

   ...eller Fight Club?

Hmmmmm......!

Kommentarer
Postat av: Jenny

fight club är bra! :)

Jag har ju redan varit i england men jag vill till alla storstäder typ, inte thailand dock, dit vill jag aldrig ;p Men typ frankrike, spanien, italien m.m :) Vill du hänga på!? :D

2008-10-31 @ 09:35:26
URL: http://walkingourway.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0