Fredag 17/10-2008

The phone rings in the middle of the night,
My father yells "What you gonna do with your life?"

Jag vet att ni alla som läser rubriken gillar låten Girls Just Wanna Have Fun, för alla uppskattar 80-tals musik. Den är alltid så jävla glad. Fast den känns lite smått oseriös, men dock kul. Andra favoriter jag vet att alla gillar är "Sweet Dreams" "Tainted Love",  "Walking On Sunshine" osv. :) Jag skulle fan ha velat leva på åttiotalet, så jävla kul med allas stilar och kläder. Jag påstår inte att det var snyggt, men det var ganska originellt iaf, och färggrannt. Min tanke är så här: på åttiotalet fanns det tre stilar: de som klädde sig i de typiska åttiotalskläderna, dvs modet då, hårdrockare och punkare. Man var alltså en av dom, eller kanske en fjärde kategori i minoritet med typ... randoms eller något. Men iaf, undrar vad man själv hade varit? Jag hade nog varit hårdrockare eller punkare eller en blanding av nåt slag. Jag skulle även velat leva på 60-talet, sjukt värt med nice kläder och nice musik. (BEATLES BEATLES BEATLES BEATLES BEATLES) Jag är efter min tid helt enkelt!


taggade beatlesfans nånstans nångång

Men men, hur det än är, så trivs jag rätt bra på 2000talet. För idioter kommer man aldrig ifrån vilken jävla tid man än lever i, så bit ihop! Plus att det är ganska chill att jag kan sitta här vid den här datorn och skriva, samtidigt som jag lyssnar på musik i en manick vars yta inte är större än en tändsticksask när den samtidigt fyller ca 1000 låter, häpnadsväckande! Tid är ett intressant fenomen. Apropå att jag nämnde beatles däruppe, så är det sjukt värt att vi sjunger Maxwell's Silverhammer (beatleslåt för er icke insatta) på kören nu. Inte min favoritlåt, men dock rätt nice. Imorrn ska jag chilla med Hanna och Elin, hoppas att min tjocka skalle får i sig liiite av pokerreglerna och att de stannar där, åtminstone ett tag. Men hoppas inte för mycket! Sen ska vi se vilhelms band (Plector) spela på hamnis. Han spelar även på Scharinska ikväll, men eftersom det är fucking 20årsgräns (inte ens hanna kommer in :) :) :))  så får man dissa det. Det är förmodligen mer stämning på Scharinska också... men what to do? Är man en liten skitunge så får man leva efter det också... Men för varje dag som går, så närman jag mig min sjuttonårsdag med stormsteg, och därav också att tiden till min artonårsdag förkortas.

Nej, nu ska jag ta och spela igenom pianoläxan (Menuett av Bach) och kila iväg till mamma där jag och mina syskon skall lägga grejer i våra magsäckar. Fan vad äckligt det lät!!!! Och kom ihåg: Man skall icke äta organ, för det är fan barbariskt. Bjud mig aldrig på lever, för då får vi se vem som överlever... HEHEHE (förlåt men hela den här dagen har gott i låg/dålig humors tecken. Dålig humor är lätt den Bästa humorn, utan tvekan! Does it make any sense? Well, it doesn't have to, but senses gums from Stimorol is the best shit ever. EVER


och nej jag har inte så tråkigt liv att jag tar bild på tuggummi och lägger upp de datorn. Inte mina naglar och hand nivet. Snodde den :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0