Söndaggg 5/10- 2008

Dig a pony

Jag är en sista minutenmänniska. Det är därför jag sitter här kvällen innan deadline och skall påbörja mitt svenskaarbete, ett reportage om äktenskap. Men det ska nog gå det med! En trevlig helg iaf, trevligt att umgås med klassen i fredags (fast jag suger på poker....hmmm), och trevligt att umgås med mitt gang och äta middag, som på den gamla goda tiden, älskar er! Fredag taggar jag! Synd att det inte blev nåt i lördags. Hoppas du hade kul Mikaela, om du läser det här! :) Skulle kunna ha lagt in massa gamla bilder i detta blogginlägg utan anledning om jag hade velat, men vår gamla hårddisk är fucked up, vilket medför att jag inte kan komma åt NÅN av mina ca 3000 bilder från 2006, 2007, 2008 (hade inte kamera innan dess) längre. Tur att jag har hela sommarens bilder (iron maiden, gotland osv) sparat på USB och på kamerans minneskort, JÄVLIGT tur.  Fuck datorer och teknik, ställer bara till problem. Nu ska jag som sagt påbörja det här satans arbetet så jag hinner bli klar innan 02.00 så jag hinner sova lite och drömma min jävla dröm igen. Plus att jag hatar High School Musical. Vi ses kanskeeee

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är absolut en sista minuten människa, fattar inte hur du orkar sitta uppe hela nätterna för att skriva klart saker som ska in dagen efter ;p

2008-10-05 @ 23:15:36
URL: http://Walkingourway.blogspot.com
Postat av: Emma The Queen

Åh jag älskar din dröm! Låt den gå i uppfyllelse nån vacker dag :)

2008-10-06 @ 10:32:09
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0