Onsdag 10/9-2008

Hej hej på dig min vän!


Kom verkligen inte på nån bättre rubrik och jag bryr mig inte så värst heller. Först vill jag säga en sak: Jag är T-R-Ö-T-T. Alltså TRÖTT på riktigt! Men någon verkar vilja att jag ska lida av sömnbrist för skolan keep steeling my sovmornar. Inte okej. MEN jag tar ett steg i taget och på så vis klarar jag mig (förhoppningsvis). Idag har jag varit hemma hos Hanna och haft riktigt trevligt må ni tro! Fin, stor, ljus lägenhet med bra planlösning och walking closet! Och så fick jag träffa hennes urgulliga lille Bandit, 14 veckor gammal minikisse :) :) :) Jag blev lycklig. Har haft friluftsdag med ettorna idag och det var rätt nice ändå trots allt. De verkade trevliga (åtminstone de som var i min grupp) och det var fint väder. Kändes lite skumt dock att vara på Bettnes på hösten, när det är folktomt och att vara där i ett annat syfte än bad och stek. Men jag gillar havet så varför inte?

Nu blir jag less på den här låten, så nu byter jag. Så därja, nu blev det genast better! Me gusta la música. ¡Mucho! Ojojoj, om jag ändå var duktig på spanska. Hade kunnat en gång tiden, om inte 'He who must not be named' (inte Voldemort alltså) korsat min språkstig och grusat över den innan jag kommit tillräckligt långt. Vad fan förstörde du min stig för?! Det tar för lång tid att göra i ordning den igen vilket medför att jag troligtvis inte kommer orka ta tag i det förrens om ca 10-15 år. Men det är ju aldrig försent som man säger, och en vacker dag ska jag eschuchar el espanõl muy bien (Grammatiska fel i meningarna, I know).


Det finns alltid rum för Beatles i min blogg.

Men gråt inte över spilld kaffe (jag gjorde ju som det idag, sorry Hanna! Eller jag grät inte men jag spillde), du kan alltid fixa ny. Mmmmm, yummie! Har kollat på nya säsongen av Top Model, och det är så jävla kul att se alla intriger, för dom är så sjuka; "You touch me you die!!!", "So I can call you bitch?" Hahah jag orkar inte! Jag skulle verkligen A-L-D-R-I-G vilja vara med i det där programmet och bo med 15 hysteriska/störda/galna/övertaggade/konfliktsökande tjejer som skriker av upphetsning när Tyramailet kommer, trots att det är 57:e gången dom är med om det och brevet är typ 1/4 A4:a långt.  Well well well, I'm not jealous you see. Men det är ändå kul att se deras intriger, deras foton, sminkningar, kläder och allt vad som nu händer. Dock kommer jag verkligen inte spendera varje vardagkväll klockan 20:00 med att se programmet för så taggad är jag verkligen inte. Plus att tv suger och jag vill ej vara slav under ett program (bortsett från Desperate Housewives då såklart). Nej, nu dog min mp3 :(  Fast det gör ändå inte så mycket eftersom batteriet hållit i 1 ½ veckas otroligt mycket lyssnande, lysande! Ett bra köp om jag får uttrycka mig så. Nu medans jag laddar den via USB skall jag även passa på att fixa lite mera music till den. Nu beger jag mig sakta härifrån. Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Monka

Hah.. du blandade typ språk hela tiden! :P

2008-09-10 @ 23:12:41
Postat av: Emma The Queen

Bra inlägg vännen. Fortsätt så.

2008-09-12 @ 21:37:28
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0