1 april!!!!

Lucy i himmelen med diamanteeeerrr yeah.


AHHH vaknade imorse med världens träningsvärk (är otränad och därmed känslig ok) plus hur ont i halsen som helst, inte nice kombo skulle jag vilja påstå. Så jag dissade english och somnade om. Men grejen är att jag tycker att det är boring att vara hemma från skolan när alla andra kompisar är just där, på skolan, så jag for till KuHi iaf. Vilket var trevligt för jag fick äntligen veta betyget på musikprovet vi gjorde för tusen år sedan.

Sen efter diverse lektioner, harmonisk eliminering av teateretta i LMS av Mickis, solsken och ingefärste så drog jag till stan med ETQ, senare kom även Linnizz. Var fysiskt ansträngande då jag mår skit (men psyksiskt så e allt på topp!) men det gick bra ändå. Vänta nu, kom jag på att vi på ca 2 h endast var på banken och GinaTricot, men vi köpte allt lite grejer så det var mys. Emma glömde för övrigt sina shutter-shades, sin iPod och alla bankpapper i min väska, inte otippat... du får de nån dag gumman :)


Inte så estetisk tilltalande bild måhända, men jag är sjukt sugen på fika så den får duga som symbol för det.

Om ni undrar varför detta inlägg kanske är det tråkigaste i världshistorien kan det bero på att jag inte orkar skriva egentligen... fördriver bara tiden till Lova kommer hit och käkar middag. Sen ska vi bege oss mot Å-hem vilket känns jääävligt drygt, men what to do?

Hejrå, om du har hälsan med dig så NJUT av friskheten för fan.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

men var det otippat att jag glömde all skit i din väska???? men tur att lova har alla grejer nu :) fast det kommer suga att gå runt imorrn utan musik i öronen.................

2009-04-01 @ 23:02:32
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0