ett tips

Okej tack än en gång Tinika för omegle, var på så god väg att ta en internetfri vecka eller nåt eftersom jag är så äckligt less på alla sidor. Alla bloggar och bilddagböcker som uppdateras för sällan helt enkelt. Detta leder till att jag ibland läser Blondinbella, Kenza och Kissie (Kissie bara för att hon är så patetisk dock.......) i brist på annat och DÅ mina vänner har det gått lite för långt.

Hur som helst; omegle är den perfekta sidan där man helt enkelt chattar med strangers och ja det låter töntigt och ja det finns pervon men då disconnectar man bara. Simple as it can be. Har du tråkigt någon gång så prova; den första jag chattade med inatt var t.ex en 23årig fotograf från England (!) och det var trevligt, och kolla in hans gorgeous bilder på hemsidan: http://ichatburn.co.uk/index.htm. Sjukt nice bilder!

Hur som helst är omegle en värd sida om man vill döda tid (even though Hanna the man hate it :( jag ska lära dig gilla det!)

PS mysig kväll med underbara vänner. Elins "Leilabakarmuffins" var fan äckligt goda!!!!!! tack för det! DS

Kommentarer
Postat av: Tinika

It is so fabulous!!!!

2009-04-26 @ 01:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0