Honey pieeeee

Dear Prudence open up your eyes
Dear Prudence see the sunny skies
The wind is low the birds will sing
That you are part of everything
Dear Prudence won't you open up your eyes?

Look around round
Look around round round
Look around

Hemma igen va va va, för dit kommer man alltid i slutändan (om man nu inte dör förstås, men då blir väl graven ens nya hem antar jag). Men vilket väder! Skulle önska att jag kunde säga hur underbart det är, men det tycker jag inte. Därför låter jag bli den meningen.

Chillat med mor idag för en gångs skull. Fikade på Umeås bästa café enligt mig (bästa tills mitt eget öppnar, menar jag ju); Café Victoria. Deras kaffe var gott idag, och jag saknar typ Midgårdsskolans kaffe, för det är mys.

Det var för övrigt nice att vakna imorse med insikten om att piercingen är gjord, sjuk skönt. Nu väntar jag bara på att det ska läka. Längtar först och främst på att de första 2 veckorna ska förbi, för efter de slipper man vara så äckligt petnoga med allt i sin tillvaro, ungefär.


Idag fikade jag för första gången i mitt liv, det var en ganska spännande och trevlig upplevelse. Jag tror jag gör om det någon gång!

Internet suger och att blogga suger. Att läsa bloggar är däremot väldigt kul, men eftersom alla uppdaterar så sällan så bloggar jag själv i brist på andras uppdateringar. Funderar på att ta en internetfri vecka snart, det skulle förmodligen inte vara något problem över huvudtaget.

Emma, gör i tragus det är N-I-C-E du veeeet!

Nu ska jag glida iväg i äckelvädret till mina bros på Å-hem och chilla. De måste ju få se piercingen menar jag!

Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0