kissekatterrrrr


Den svarta e finast och mysigast  :D:D:D:D (Emmas bild)

Idag efter den aslånga men mycket angenäma skoldagen så följde jag och Lova med Emma till teg för att kika på E&E's kissemiss Signes ungar. Hur söta som helst, älskar kattungarrrrr. Längtar till de öppnar ögonen och börjar springa runt och leka, sisådär 6-8 veckor, för då är de fortfarande mini men så asgulliga. Kattungar äger!!!

Speciell bildlektion idag. Den kändes så där överdrivet Performance-Art-aktig men även lite för äckligt estetisk (som när vi skrek "Varför!" och jag skrek "Lucy In The Sky With Diamonds!") men det var rätt kul ändå. Speciellt Tinikas englishtalk, det var så jävla klockrent! Hoppas dock att jag inte hamnar i bild i VK imorrn/övermorrn då det var fotograf och reporter närvarande, hmmm. Har bara dåliga erfarenheter av bilder i tidningen menar jag.... det är en oskriven lag att man ska vara cpful när man nån gång råkar vara med i tidningen, så äre bara.

Nu ska jag göra lite gott bistrokaffe, samt tagga DH om 1½ h

BYebyebyebyebebyeee

PS taggar även långhelg 'cause its gonna be a laaat af faaaaan! Yeeees indeed it will! DS
PPS Imorrn har jag haft min piercing i 2 veckor. Det ska firas. DDS

Kommentarer
Postat av: tinika

Äkta oss att hamna i tidningen när vi jör konstiga rörelser och ser störa ut..

2009-04-28 @ 22:31:42
Postat av: Monka

Två veckor redan?! Omg, ska vi supa? :D

2009-04-28 @ 23:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0