lava imorrnrå?

Älskar att gå på natten, älskar att cykla på natten. Mötte inte en enda (inte en!) gående person, bil eller cyklist mellan teg-mariehem inatt, kind of strange. Fast folk kanske inte gillar att chilla ute på tisdagskvällar i april, vad vet jag. Nice att träffa alla goingar och extra nice med dubbelavsnitt av DH (ingen hockey med andra ord....). Vi börjar även känna taggen inför Peace&Love och jag hoppas alla drar dit, för det vore jääävligt kul!

Egentligen skriver jag det här bara för att avleda tankarna från en annan grej, som sker om 11 h.... nice eller onice? Vet ej men det är väääärte!



Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

tyvärr, men både jag och linnizz är lite bestörta av att du har skrivit antalet timmar fel.. Det var 13 timmar kvar när du skrev inlägget. MVH. Emma Andersson och Linnizz Grankvist

2009-04-15 @ 12:55:50
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /Filippa

Haha, bra att ni är uppmärksamma! Matte är ju inte min starka sida som ni vet: "Du har inga starka sidor" som min kära bror amandus sa en gång...





2009-04-15 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0