on the waterfront

Det var nice hos mina bros, god vegetarisk middag (de hade fan mage att erbjuda falukorv till middag men då sa jag ifrån...!), smärre kafferansoneringsproblem som löste sig med randomgrannen som kom ner med en påse kaffe (vi fyra tackar hjärtligast för att du räddade vår kväll) och en gammal goding film. Filmen var alltså 'On The Waterfront' med ingen mindre än Marlon Brando, och den var fan bra. Det bästa var när prällen kom in i baren: "I want to see you Terry."  och Terry svarar "I'm right in front of you". Stencool!


Edie och Terry

Stencool = fult uttryck. Hur som helst; drog ner på öbacka sen vid elva, för en jättespontan ö-malm reunion som inte blev någon reunion (?) varpå jag och Linnea (M) vandrade hem till henne. Tänkte mest göra henne sällskap så hon slapp gå hem själv (jag kunde nämligen cykla hem med cykeln sen) men jag råkade visst stanna där till 02.00. But it was really funny anyway, älskar te/prat-nätter, det är sjukt värt.

Nu måste jag faktiskt försöka att vända på dygnet lite åtminstone, ska upp hyffsat tidigt (för mig alltså) imorrn och möta Elin på stan, N-I-C-E. Men först ska jag sova jääävligt gottttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0