Torsdag 2/4-09

Hello.
Is there anybody in there?
Just nod if you can hear me.
Is there anyone home?
Come on, now.
I hear youre feeling down.
Well I can ease your pain,
Get you on your feet again.

Chillar, lyssnar på Pink Floyd, Depeche Mode, The Knife och Säkert! . För första gången på hela veckan känner jag att sjukheten är på väg åt andra hållet, dvs istället för att jag känner hur jag håller på att bli mer och mer sjuk, så börjar friskhetens vingar sätta sig fast. Wonderful, isn't it? Nu hoppas jag bara att samma gäller för Hanna, Lova och Mikaela.

Kände mig sjukt pigg och utvilad när jag vaknade imorse, ett stort plus! Men jag vill inte trötta ut mig inför imorrn, så därför stannar jag hemma. Tar det säkra före det osäkra. Och en fyratimmars äcklig konstnärsföreläsning känner jag att jag faktiskt KAN vara utan.... Hmmm...

Har iaf nyss sett Bambi (när man är sjuk ska man glo Disney) för första gången på 7 år. Sist jag såg den var med Mollsan i fyran, men då hann vi bara se halva innan hennes mamma kom för att hämta henne. Filmen är söt, eller massa söta figurer medverkar, men samtidigt ganska många irriterande karaktärer. Frågan är ju vad Stampe och Ugglefar vill???? Den enda som är normal och inte läskig är Bambis mamma, men hon blir ju som bekant skjuten... kul kul...


Hur som helst kanske 1000 ggr bättre än alla fula datoranimerade filmer som våra barn kommer växa upp med

Nu ska jag passa på att städa, eventuellt rensa ur garderoben samt tagga partey imorrn, 'cause it's gonna be a laaaat af faaaan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHHHHH BAMBI KAN JAG INTE FÅ LÅNA DIN FILM(:(:(:(:

2009-04-02 @ 21:04:20
Postat av: Mollsan

ÅÅÅHH BAMB KAN JAG INTE FÅ LÅNA DIN FILM :(

2009-04-02 @ 21:05:23
URL: http://blondinmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0