söndag 5/4-08

Nu lyssnar jag på låten som Jessica hatar, 'mad world', fast inte den äckliga 80talsversionen utan gary jules smöriga/ledsna  pianoversion. Det var seriöst ett år sedan sist och den får mig att tänka på när jag gick i nian då Amandus asofta satt i mitt rum på ersboda (när vi var ersboda gansgaz på ö-ers) i ratlägenheten och spelade denna låt och sjöng. Fast den var nog finare när han spelade.

Nyss hemkommen från mor och mat. God mat! Men jobbigt hur otroligt asocial jag måste tvinga mig själv att vara då min röst behöver vila. Lova ringde idag trots att hon inte fick (vill inte att folk ska höra rösten ok) och hon tyckte inte att jag lät som jag. Tur - för hade detta varit min permanenta röst hade jag hängt mig....

Hoppas den bättrar sig till imorrn iaf, för glöm att jag tänker vara tyst en hel skoldag omgiven av trevliga människor. Im-pos-sible I tell ya'll!!


Den nära på misslyckade tårtan vi gjorde åt E&E! Och jag hatar sju sorters kakor för deras cprecept...

Idag har jag varit duktig och rensat bort så jävla mycket ur mina garderober för första gången på tusen år. Så nu har jag packat ner alla högstadiekänslor i form av (fula...) kläder i kassar som ska stödja röda korset. Glöm att jag skänker något alls till äckelmyrorna!! Kupan ska få ALLT med all rätt

NU ska jag ladda upp bilder på bdb hejra hejra hejraaaaaa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Neeej, INTE RÖDA KORSET! De utnyttjar välvilliga människor!! Spelar bort (satsar på aktier) insamlade pengar och suger i allmänhet!! BIG NO!:D



Skänk till hoppets stjärna istället, som skickar iväg kläderna till behövande!!!





=)

2009-04-05 @ 21:36:07
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: Filippa

jag trodde det var frälsningsarmén ( myrorna ) som sög mest eftersom de pengarna går till rika chefer i sthlm. men båda kanske är dåliga? ska kolla upp det där innan!

2009-04-05 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0