"Vi undersöker dagens resande"

Hoppas ni är äckligt glada nu, jävla IMRI AB för att jag gjort erat jävla test, testet sög för övrigt! Jag fick alltså nån randomenkät för 2 veckor sedan: "Hej berätta om dina resvanor bla bla" och jag glömde bort att fylla i den. Sen när det gått nån vecka så tänkte jag att det var försent att göra den, så då dissade jag den.

 Och sen, när man ska få en trevlig start på dagen med att äta frukost och prata med sin pappa som finally kommit hem igen, så får man otrevliga kort: "Enligt våra noteringar har vi inte fått svar från dig ännu. Ditt svar är en viktig pusselbit i arbetet att kartlägga dagens resande och förbereda morgondagens resande. Bla bla gör testet nu det det är viktigt AHHH". Jaha? De klagar på att jag inte svarat men jag har ju inte direkt bett om att få vara med?

Nu har jag gjort skiten och det var fan 30 helt wasteade dyrbara minuter från mitt liv. Plus att alla frågor var asdryga, typ "Vilket färdsätt använder du när du hämtar/lämnar barn från skola/dagis?" ... LOL... Nu ska jag läsa klart VK som jag inte fick chans att göra tidigare


Ut i solen med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0