aug, vem vet vilket datum?

Trött jag är, jag är trött.

Efter jobbet for jag till Lova för att hjälpa henne med flytten. Min hjälp gick dock mest ut på att slafa i hennes soffa, spela piano och snylta kaffe. Men jag kanske gav henne emotionellt stöd, det låter väl ganska fint? Imorrn ska jag i alla fall hjälpa till på riktigt ! Tagga grubbe!

När vi förtärt pankisar här hemma drog jag sent omsider till Hillevi, skulle nämligen färga hennes hår, men hon var så tvekis så vi dissade det och såg en randomfilm om pokerspelande, skuldbelagda och kanske fingerlösa (det sista vet jag inget om, kom aldrig så långt) fula britter. Den var speciell. Och... annorlunda!

Sista jobbdagen imorgon och jag vet, att när jag vandrar ut från hospitalet så kommer solen smeka mitt ansikte och jag kommer vara free as a fucking bird. It's lovely isn't it?

It's like a taste of honey, as they once said


Är detta magi eller, för LP'n hoppade just över det jävla hacket på skivan!!! Värt


Nu äre slut med klättrande i paternosterhissen på sjukhuset!




Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0