harvest

Shit pommes (hanna förstår inkonsekvensen av det uttrycket, but I'll keep on using it anyways) vad helgerna går cpfort! It's kind of crazy yes indeed

Har iaf hunnit chilla på umedalen, grilla på teg och glott film på å-hem. Ägigt och kul med andra ord! Imorrn vankas första dagen av sista arbetsveckan för denna sommar, n-i-c-e. Sen ska jag njuta av resterande ledighet av detta konstiga sommarlov.

Pratade nyss med Eija angående nästa vecka och jag hatar min omyndighet lika mycket fortfarande. För vi har ett litet problem som måste lösas den 15:e, har nämligen ingen större lust att sitta ensam i Märsta medan alla andra har fun fun time på krogen ni vet. Men det fixar sig nog ska ni se!

Egentligen borde jag lägga in bilder på bdb men det är så fucking boring så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad är dealen med alla communitys? Jag, och fler människor med mig, hatar bdb, apiz, ansiktsbok unt so weiter men ändå fortsätter man besöka skiten. Such a waste of time! Men jag är iaf inte en hängiven tvtittare så den skiten spenderar jag åtminstone ingen tid till.

Upp med tuppen ska jag, men först sömn. Hejraaa


Kommentarer
Postat av: mikaela

håller med om att helgerna gått fort, tycker själv att hela lovet gått hur fort som helst. Men som jag skrev till hanna nyss så längtar jag tills skolan börjar så att man får träffa er igen. Har verkligen saknat er och haft ångest att vi inte träffats. :)

2009-08-04 @ 20:55:56
URL: http://miickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0