och kallspel uppträdde och du var inte där

Det är faktiskt jävligt ovärt att blogga, tänker jag för jämnan. Får se hur uppdateringen kommer att te sig i framtiden. Jag har ju dock bloggat sedan Hannas 18-årsdag (då vi för övrigt aldrig hade träffats), så man kan ju läsa dessa gamla inlägg i brist på annat om min uppdatering inte är tillfredsställande nog. Där kan man bl.a läsa om hur det var att börja på gymnasiet, jag måste medge att jag nu blir lite sugen på att läsa om detta nu när det känns så längesedan :)

Nu skall jag bege mig för att spendera min tid på viktigare och roligare saker. Som t.ex en suteränglägenhet med ett berg, och en kopp kaffe. Solen skiner och jag är utvilad och mätt

Och Tusen Strålande Solar är en riktigt bra bok!

Storbak och matlagning imorrn @ Lovas place, funny funny!

Kommentarer
Postat av: Elin E

Disney for life! Vill se de äldre filmerna lite oftare - Skickligt och snyggt när allt är ritat för hand!



Jag tecknar mest med tusch och svarta pennor, scannar in dom och målar bilderna i Photoshop. That's the way I do things :)

2009-08-22 @ 21:59:18
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: Hannaaa!!!

Nej, du måste blogga, det är min livlina jue:(

2009-08-23 @ 22:21:02
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0