On the turning awaaaay

Jag tänkte blogga men jag hinner inte blogga. Har för mycket roligare saker för mig helt enkelt!

Imorrn blire bl.a ikea kungens kurva, på fredag taggar jag hel shoppingdag på stan och lördag är minsann Eijas myndighetsdag! YEEEEY!

Nu lyssnar jag på Beatles för första gången på 2 dagar, älskar att återförenas efter sådan oändlig tid av åtskiljdhet <333

Nu ska jag tillägga 2 till saker:

1. Fuck internet
2. Älska STOCKHOLM HEJ DÅ

PS berättar om gårkvällen i kungsan en annan dag om jag pallar. kan iaf säga att jag sett en stor idol DS

Kommentarer
Postat av: Hanna the one

Bebis- Kylle IL? :D:D:D:D:D (om du inte fattade det där: Lykke Li)

eller kanske det var din största idol genom tiderna: MARCOOLIO??????? Ellleeerrr: Di Leva kanske...



SUPA imrogonnnnnnn på sommardroskannnnnn!!! Pussaarrrrr !!!:D

2009-08-14 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0