the damage done

Nu är tha gang minus Lova och Filippa på väg mot Platanias, I hope they'll have a niiiice week!!! Mycket sol och festande osv! Själv stannar jag i höstiga Umeå, but I dont mind.

Igår blev det massa FGtittande hos Hannis, men dock inget äppelvin, det får vi ta en annan gång :) Vi hade mucho trevligt och hemresan gick för en gångs skulle hyffsat fort. Kändes ej som  40 min iaf.
Nu har jag även köpt en ny mpthree då min gamla gick sönder (eller snarare jag trodde att den var sönder, men den var vattenskadad och hade torkat och fungerar nu visar det sig... Skitsamma Amandus kan få den :) ).

Den nya är hur som helst N-I-C-E. Får se hur länge denna håller, jag är som bekant Tur-Med-Teknik-Filippa så vi får la se.... Snart ska jag ringa och dra bort Monica ur John Blunds fantastiska värld, ty fika och second-hand väntar.

Ikväll blir det surströmming här hemma av någon anledning. Jaja, får iaf träffa Amandus och Vilhelm då så det är ju värt.

Väldigt hemskt och tråkigt att Sesamfröet är sjuk för övrigt... stackars gubben måste avlivas. Tycker så himla synd om honom, och om Hillevi....Men sån här skit ska ju hända med jämna mellanrum,  that's life I guess....

Nu blev det deppigt här, så nu drar jag och fortsätter på min gastronomiskt korrekta och dessutom mycket stora frukost. Bye

PS JÄVLIGT ovärt att de typ tagit bort Bob Dylan från Spotify, lol.... DS




Kommentarer
Postat av: Monka

Nej, ska snyggsesam avlivas? Fan var surt :(



Jag måste säga att fikat var sjukt värt trots alla motgångar! Denna dag vill inte oss.

C ya laterrr

2009-08-29 @ 18:59:35
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0