africa

Traveling in a fried-out combie
On a hippie trail, head full of zombie
I met a strange lady, she made me nervous
She took me in and gave me breakfast

Vet inte riktigt varför, men den där meningen i den låten (googla på texten & lyssna på låten, den e chill. Älska 80-tal!) är så...galen! Men eftersom jag, i mitt vidsträckta musikätande, även tilltalas och uppskattas av psykedelisk rock så är ju konstiga texter bara vardag, egentligen. Konstig musik äger

Nu hörde jag någon reklam på spotten, om att MGMT, Lykke Li och någon till artist jag gillllllar (haha mitt närtidsminne suger, minns ej vem) spelar på någon "Propaganda" festival i Sthlm i helgen. Sjukt skumt men jag hittar inga sidor på internet som kan verifiera detta, men det verkar N-I-C-E anyways.

Har jag tur kanske det blir tillväxt i hemmet snart, taggaaaa

Idag när Hanna, Elin och jag besökte MVG, så var det 2 män som bråkade/slogs jävligt laddat vid ingången.  Som vanligt så stod alla dryga människor och stirrade i klungor utan tillstymmelse till fungerande tanke/handlingsverksamhet - t.ex att hämta orningsvakt eller dylikt. Vi ropade på vakt iaf, hoppas det kom någon tillslut

Midgårdsjoggen imorrn och jag vet att alla taggarrrrrrr! Det roliga är att jag typ är taggad på riktigt... :) But what can I say, I just like running ya know. Vi får väl se hur många km man klarar innan man kollapsar, wanna bet?

Och vad fan är felet på mig när jag lyssnar på Modern Talking??????????? Måste sluta!!!!!!!!

Eftersom Im not into falusausage så måste jag kila nu. Better cook something up ya know

Cheri Cheri Lady!

Kommentarer
Postat av: hhhhhhhh

söööt kissepissee

2009-08-27 @ 17:54:16
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0