jamming, plus trött

Vem är han, manchesterman?

Mina fingrar är blåa av blåa bärs rensing. Men det bästa med det hela är att även min magsäck kommer att få bli blå inom en timme. Jag tror att jag är kär i paj.

Igår råkade jag snubbla över det faktumet att Arctic Monkeys har släppt ett nytt album. När jag gick i åttan och hade en finfin mp3 med hela 128mb's  minneskapacitet, så hade jag deras album "Whatever people say I am, That's what I'm not" plus tio till låtar med Beatles, Nirvana, Bob Marley och Iron Maiden, haha.(Måste inflika att jag aldrig blev less på den mp3'n. Brukar fortfarande använda den i nödfall om min egentliga mp3 går sönder) Så jag blir allt rätt nostalgisk när jag hör det albumet. Köpte även deras andra album 2007 som jag gillade. Så nu är jag taggadddd på att höra det nya!

For old times sake.
 Bara dos días kvar av denna jävla inhumana tortyr i form av utebliven sömn, och jag skojar verkligen inte när jag skriver tortyr. Tortyr är typ en underdrift. Har ni t.ex någonsin känt att ni vill spy av trötthet, svimma av trötthet, somna stående medan ni jobbar och typ pratar med patienter eller ~viktiga~ läkare, eller känt er full för att ni är BARA ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIGT TRÖTT??? GE MIG SÖMN!!!!


Efter fredag blir det no more serving of this crappy shit, I tell yall

Men efter fredag, är fan i mig jobbet 100% finito. Fett värt! Efter det ska jag sova, sova, sova, chilla, sova, steka i solen, hänga med alla nice människor, sova, äta god mat och bege mig mot Hufvudstaden. Chill? Chill? Chill?

Hejda

Kommentarer
Postat av: Elin E

Jag har bara sett eriks men hörde av hans ord att mönstret förändrades från arm till arm.



Egen design är kung, man blir nog extra nöjd då och sen känns det väl bra att inte gå runt med en kopia. Man vill kunna skryta lite extra över sin kreativa sida hehe

2009-08-06 @ 13:00:55
URL: http://ingobingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0