changing of the seasons

Åh Ane Brun, det var längesen!
Jag är så fruktansvärt odisciplinerad, så gudarna jag inte tror på kan ju inte skåda något liknande någonstans. Det är standard: när man har för mycket att göra så skiter man i allt i stället och gör inget :---)

Måsta kanske tex börja på arbetet inför NuKoredovisningen imorrn. Har inte ens valt konstnär. Jaja, I'll manage some way! Knäcken blev cpgod och inte fail som förra gången, och jag måste hurra för de nya sirapsflarrorna. Sjukt bra kork!!!! Sirap är så jävla gott. Man borde fan äta det oftare (iofs så äter man det ju aldrig, så det jag menar är att man borde äta det. Eller äckelamerikaner äter ju det på sina pannkisar men de är konstiga)

Nu är jag i en less-på-umeå-fas än en gång. Så det är ju lite trist att man inte kan dra iväg just i detta nu. Men sjunde jan, DÅ JÄVLAR BRYTER HIMLEN LÖS!!!!


Lol bloggar, lol internet, lol 2000-talet hej då

Kommentarer
Postat av: Monka

Lönnsirap på pannkisar är faktiskt sjukt gott :D

2009-12-14 @ 03:35:52
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0