dö kyla!

Kan knappt tro det, men jag är faktiskt snart finito med min portfolio till fotoA, efter några timmars photoshopande! Känns jävligt skönt. Fast några bilder kommer förmodligen bytas ut, då jag har möjlighet att ta bilder med bättre förutsättningar i London, då jag lånar en systemkamera.

Idag, efter promenad, så DOG jag, och jag skojar inte!!! Den kylan har jag inte känt på så himla länge. När det var ynka 50-100 meter kvar hem, så fick jag i princip panik över hur jag skulle klara sträckan levande, för att det gjorde så satans jävla ont. Sen började vissa kroppsdelar spöka då nerverna fuckade upp sig av kylan.

När jag kom in så huttrade jag i en halvtimme efteråt, samtidigt som temperaturmätaren hånande glirade ynka -6 grader celcius. Vilket INTE stämde!!! Det var nog blåsten som drog ner graderna cpmycket. Jag bestämde mig för att inte mer sätta min fot utomhus förrän 15+ tiderna infinner sig. Lyckas nog bryta det löftet imorrn dessvärre...


Men en sak vet jag med säkerhet. Sibirien är fan i mig det sista stället på hela jävla jorden som jag flyttar till, så är det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0