drygsöndag once again

Lyssnar på Smiths för första gången på flera veckor. Det är fint. Vill ha sommar. Istället så är det lucia. Fast jag är ganska obrydd så jag märker inte av det så mycket. Däremot har jag fotat till portfolion idag, och jag börjar mer och mer förstå mig på systemkamerors konstiga värld. Kan fan hantera den på ett ok sätt nu, till skillnad från förr. Positivt!

Skolan äter upp mig inifrån, veckan som kommer bli en helvetesvecka och jag förstår verkligen verkligen verkligen inte hur jag ska hinna med allt. Hmmm hmmm hmmm.... Skit i det, det blir nog bra. Taggar hur som helst lurre på Great Eastern med världens bästa BL3 på långhålet. Kommer äääääga!!!

Är sugen på en internetfri vecka snart. Det skulle vara så himla skönt. När kommer Jessica hem?


Well well, ska koka knäck nu, lika bra man börjar snart eftersom det tar ca tusen miljarder timmar. Det är dock jävligt värt det, må jag säga :))) Fett och socker fett och socker fett och socker


Pipes ägde igår som vanligt. Tur att vi kom in! Det spelades irländsk musik, mycket schtémning om ni frågar mig

Hejzzzz

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

jag har sagt till dig typ 49 gånger att jessica kommer hem på fredag!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-13 @ 15:37:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Tinikaaaaaaaaacool

ÅÅÅH! jag hade lyckats glömma great eastern för en sekund, så man kan säga att jag nu fick mig en oerhört positiv överraskning!!!!! TAGGARÅ!

2009-12-13 @ 15:39:03
Postat av: hananas

ofta de spelade irish?? på tc var det ganska chill och jag var allmänt äcklig och full(: ganska pinsamt. Tur att jag åker härifrån nu inom en snar framtid:D

2009-12-13 @ 20:06:17
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: Monka

Pipes var niiice! Musiken var chill som fan och vi hade roligt, haha!

Kvällen blev mycket chill trots mitt lilla illamående på slutet, men jajja :P

2009-12-13 @ 20:49:36
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0