drygt inlägg: varning läs ej

Usch, jag äter aladdin fastän jag hatar sådan här "choklad" (inte tillräckligt äkta för mig). Varför ska man propsas på sån skit hela tiden? Att byta smaklökar kan vara en del av lösningen. Den som lever får se

Idag har jag inte gjort ett skit. Kom försenad (som vanligt, har utvecklat riktiga skills på att komma försent som konsekvens av diverse olika anledningar. Funderar starkt på att försöka ta mig i kragen och disciplinera upp hela livet lite inför nästa år. Men som sagt; 2010!) till nåt jävla julpyssel. Jag ogillar jul och är ingen pysselmänniska. Men jag gillar mina klasskamrater. Tror dock inte att de älskade mig idag för jag var dryg idag, men det får man vara ibland :---)

Min dryghet berodde mestadels på ilska över att datateknikerhoran glömt bort att fylla i koden för att verifiera CSexemplaret, vilket leder till att jag måste TA MED mig datorn än en gång till skolan (HATA)!!! Vi 91:or är ju prio noll, därav att vi får gamla tegelstenar (får på riktigt ont i ryggen efter att jag burit på datorn en dag) i present, till skillnad från vissa andra, yngre artfränder. Ursäkta mitt klagande, skall sluta nu, lovaaaar

Apropå gamla tegelstenar: askul idag när Elin skulle stänga av sin skoldator och inte pallade vänta fem min. Då drog hon helt enkelt ur elkontakten, varpå datorn stängs av omedelbart!!! Hennes batteri klarar sig alltså inte utan el en endaste sek!!!! Askul

Jag och Elin hade för övrigt inget liv. Vi bojkottade julgård på midgård som sög, var tog midgårdskänslan vägen? Istället satt vi i 3 h ensamma på formen, emo, lyssnade på kniven, pratade och sjöng, och jag sov även lite emellanåt. Schpénnande dag, minsann! (Förstår däremot inte varför vi inte stack hem, men vi pallade väl inte möta kylan)

Nu ska jag förhala ytterligare skolarbeten bl.a om 'Baracken vs Fredspris' för att istället samtala med världens bästa Eija. Man måste ju lära sig att prioritera rätt här i livet tycker jag, annars kommer man inte långt

Vill till sist tillägga att jag drastiskt minskat på mitt intag av kaffe. Har typ inte köpt en enda kopp i skolan denna vecka? Har druckit ca ynka 1 kopp varje dag de senaste 2 veckorna (lite olika från dag till dag, men ungefär). Är det bra eller dåligt? Och den viktigaste frågan av allt: Vad hende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0