God Jul osv

Full tupp eller höna hela dagen med städning  och matlagning och diverse grejer som julfenomenet kräver. Har som alla andra ingen julkänsla alls i kroppen, men den kommer nog imorgon. Ska bli kul att få träffa hela familjen i alla fall, blir asniiice!

Skulle göra glögg för ett tag sedan, och på något vänster (fråga ej hur) så slog jag med hjälp av koppen sönder en fet glasskärva från flashalsen. Försökte idogt att finna denna bit innan någon skulle hitta den på fel sätt, men misslyckades. Eftersom jag lagade mat, så sköt jag upp letandet.

20 min senare hittade jag biten, som sagt - på fel sätt. En millisekund efter att den nuddat i min tå bredvid stortån, så uppenbarade sig en enkronasstor blodfläck på min vita socke. Av någon anledning fick jag panik när blodet bara forsade, jag som trodde att jag blivit avmättad på biologiska äckligheter sedan jag jobbade på Thorax och fick se en del...

Älska blod <3 (Som jag vet att Emma iofs gör)

Gjorde vegetariska biffar, det blev så jävla cpäckligt gott, taggar imorrn!!!!

Ska försöka att inte lägga mig 05.00 inatt, kan vara fördelaktigt då jag förmodligen kommer gå upp typ 09.00.

Bla bla bla hoppas ni får en fin julafton och att ni inte hatar heliga Kalle Ankastunden allt för mycket. Ät som om ingen morgondag fanns!!!

Och lyssna på den här

Kommentarer
Postat av: Elin E

Hm, hängde inte med det du skrev. Jag hoppas du inte gjorde en kombination av Tarantino och Guds stad?? :P



GOD JUL på dig!

Mycket karameller och film i jul, ett måste!!

2009-12-24 @ 00:33:09
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: mollsan

hällde du blodet på veg biffarna

2009-12-26 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0