låt mig bara få vila ögonen lite....

Jag är så fruktansvärt trött. Sömnbrist och det eviga mörkret i en elak kombo. Pappa väckte mig nyss som tur var (det var bara bra att han inte väckte mig tidigare, behövde sova). Så nu ska jag förtära mat, försöka få tag i Vilhelm once again samt typ injicera kaffe i armen, snälla. Har faktiskt druckit extremt lite kaffe denna vecka av någon anledning

Noll koppar hittills idag, liksom. Jaja, hur som helst: får se om jag pallrar mig iväg ensam i mörkret till Scharren ändå. Står på gästlistan till skillnad från förra gången, ett stort plus. Det blir dock inget festande, vägrar föra ensam i mitt rum, not funny at all - no no no! Men det blir ev fekke imorrn så det är nog lika bra kanske

Hur kvällen än slutar så ska jag INTE under några omständigheter glo på Idolfinalen, den kan nämligen ta sig.

Ha en trevlig fredagzkväll kamrater kära kamrater. Jag ska försöka att inte somna stående. Lyckas jag med den bravaden så blir nog kvällen förhållandevis mycket trevlig skulle jag tro

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0