motherhead

Julöl är gott. Mögelost+kex är det bästa. Då trivs man!!!! Eelie and Hanniz drog härifrån för ett litet tag sedan. Vi beskådade Elefantmannen, en film baserad på en verklig händelse; en man vars missbildningar var extrema. Joseph Merrick, som han hette, levde i London i slutet av 1800-talet, och pga hans utseende så blev han påtvingad att medverka i Freakshows osv

Orkar inte gå in på ytterligare info, men filmen var gripande, om dock lite seg (eftersom vi är hjärntvättade av Hollywoodstuket tragiskt nog, där allt händer hela tiden). Sevärd hur som!



Jag var så jävla glad igår när jag stegade ur Linnizz tha driver's bil klockan 01 och såg snön mysigt lägga sig på marken. Imorse regnade det. Jävla glädjedödande klimat, hatarrrrr

Var även på julmarknad idag, köpte det bästa = hallonlakritspolkisar. ASGOTT!!!! Har även bränt mig på knäck. Jag skrek, obsceniteter och andra svordomsramsor haglade. Hoppas på ärr, så att det därmed blev mödan värt <3

PS. Knäcken blev för övrigt ASGOOOO. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0