oskyldiga ungar innan högstadiet tog vid

Det är så underbart att promenera ute i vinterlandskapet. Det är en helt annan värld. På vissa ställen fanns inga gatulysen tända. Men men, mys mys. Mitt rum är så jävla hemtrevligt nu, så att jag bjuder in till besök under lovet. Komsi komsi

När jag städade så passade jag även på att rensa bort massa skräp, och fann ett stycke papper som förträngts ur mitt minne. Under en period när jag var mindre, så lekte jag och co: ofta med pappas old-schoolskrivmaskin från 70-talet (hade t.o.m glömt bort att den existerade men nu blev jag påmind). Gissar på att detta A4 är komponerat under perioden 03-04. Så här står det, från ett urval, skrivet:

"MOLLY ÄLSKAR OSKAR JÄTTE MKT!!!"

"LOVA SÄGER 'SKIT PÅ DEJJ' TILL MOLY"

"FILIPPA ÄR BÄST I HELA UNIVERSUM!!!! OCH DET GÅR INTE ATT ÄNDAR PÅ!!!!"

"JAG Å OSKAR FÅR VARSIN STJÄRT SKIVA SADE MOLLY OCH FNISSADE!!!"

"LILLA GUBBEN KOM IN NU!! HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH"

"VAD VILL NI FIKA NU DÅ??:
* RS ROSTAD BRÖD MED OBOY
* MANDARINER I MASSOR
* KNÄVCKE BRÖD MED PHILADELPHIA OST
* NUDLAR (OM VI HAR)"

"MOLLY DRAR ALLTID UPP SIN TRÖJA SÄGER LOVA"

"HIJ JIG KIN PRITI I-SPRIKIT HI HI HI HI HI"

"LOVA ÄR RÄDD FÖR STORKISSE!!!!!"

"LOVA LOVES NIKLAS FOREVER!!!!!"

"LOOK IN MY EYES AND SAY YOU LOVE ME: LOOK IN MY EYES AND SAY YOU CARE! CAUSE; IM JUST MOORE; IM JUST MOOOORE. IM JUST MOORE: : LOOK IN MY EYES AND SAY LOVA MEEE:::"

"FILIPPA ÄR EN SZZOETII. OCH ENKATT NÖRD"

"SO TAKE A LOOK AT ME NOW; THERES JUST AN EMPTY SPACE.."

Skrivet med versaler och härliga skrivfel (man kunde ju inte heller korrigera om man skrivit fel, eftersom att det var på skrivmaskin. Just love it)

Härliga tider, kanske. Kanske

Hejdå

Kommentarer
Postat av: hanniz

ååh, älskar när man hittar gamla minnen i skrivform!:) blev typ sugen på att leta upp min gamla dagbok:D hihi! (och jo, man kan korrigera med skrivmaskin...;) )

2009-12-22 @ 12:08:51
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0