valens sista vals

Idag har jag: äntligen fått se Karl Bertil Jonssons Jul för första gången (på tiden!!!), tagit på magisk låtsassnö, redovisat två gånger, bakat lussebullar för första gången på två år, hållit på att somna vid flertalet tillfällen - spelar ingen roll om man sitter eller står när ögonen är omöjliga att hålla öppna, kirrat CS3 på min dator, chillat med Hillevi med mycket skratt, och burit röd fluga. Kort sagt en trevlig dag/kväll, minsann

Serri kolla in denna konstnär (okej stereotyp estet/bildtönt jag är nu men whatevvaaaaa); jag redovisade om honom idag eftersom hans bilder är HELT CRAZYYY liksom ba!!! Obs det är målningar och inte fotografier, vilket är tämligen sinnesjukt och fantastiskt.

Om man skulle ta och sova mer än 5 timmar på samma natt, för första gången på 1½ vecka, kanske? SVAR JA

Hej då äckelblogg

PS Hannizz, hoppas resan gick jättefint och att du haft en bra dag :) Tänkte även säga att vi fick MVG- på vår relleredovisning, minus för abrupt slut (typ mitt fel: "bla bla bla,.... frågor????"). VI ÄGER ALLA! Vi hörs någon dag :))) DS

Angående starkvinsglögg: "Men det är verkligen inte gott. Den förstör smaken och dödar fan glögglädjen!"

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

vaaaaaaaaa är det på allvar inte fotografier???!!?! typ det sjukaste jag sett evvaaahh herregud

2009-12-16 @ 23:12:09
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: mollsan

hahaha ALLTSÅ HELVETE!!! kul att det inte var foton :(

2009-12-17 @ 11:09:06
Postat av: Monka

Vilken begåvad konstnär.. grymt!



Btw, jag har aldrig heller sett Karl-Bertil Jonssons jul :P

2009-12-17 @ 17:45:21
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0