You thought you might be a ghost

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

Idag hare vart massa Young, The Clash, och turligt nog så gästade även Coldplay när jag diskade. Vilket osökt får mig att vilja påpeka, trots flera veckor av tortyr allaredan, hur hemskt det är att Darin rapeat "Viva La Vida". Den versionen borde absolut bannlysas. Så även Darin, men det är ju dock redan införstått

Men nog om det.

Jag roar mig med att hitta kändisar på fejjan. Det är fan mycket enklare än man tror! Hittar man den personen man söker efter, och denne knappt delar någon som helst info med ingen bortsett från vänner, plus att personen har flera hundra vänner, så har man förmodligen hittat rätt. Har t.ex hittat Ulf Lundells, Martin Kellermans, Lykke Li, typ Paul McCartney (fast det är jag dock extremt osäker på, men en liiiten chans finns ju) och en massa andra

Skoj!

Såg även Jägarna för första gången. Köpte den på VHS ~älska old-school~ och innan filmen var som så brukar härlig gammal reklam, från 1996. Helt plötsligt är det en reklam om Älvsbyn, och jag bara WTF??? Min pappas lilla håla till hemby, liksom? Whyyyy???? Förstod dock senare att filmen utspelar sig där, så det var ju bara därför. Kul koppling: min farfar var jägare, i Älvsbyn. Jag betvivlar dock att han var en sådan sadistjägare som dessa män

Men men, ska försöka vända mitt dygn nu, so better be going I guess!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Monka

Den filmen är braaaa, men hemsk! Haha, lol där med älvsbyn :P

2009-12-29 @ 22:29:33
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0