Fredag 6/7-2009

Sitter och chillar med mina bästa venér i Lovas kök på Lovas bärbara dator (jävla ettor som får datorer orättvist!). På något vis har jag sluppit undan arbetsuppgifter för att tillaga maten, och alla är sysselsatta utom jag. Men jag är tröttttt, måste få vilaaaa. Ska dock duka sen. Taggar tacos som fan, det var äckligt längesen sist! Blir en mysig kväll iaf, astrevligt du vet. Imorrn ska jag fika med Jenny och se om Wayne's coffee är så värt som hon säger, hoppas på det! Sen ska jag nog träffa Hanna The Man på kvällen, så det blir nice. Är för trött för att skriva nu. Lova bjuder på syfilis (physalis lol) och ingen vill ha. Parenteser äger!


Hejrå

Kommentarer
Postat av: Monka

Det är ju schmäck som gäller! :D

2009-02-07 @ 16:32:18
Postat av: Jenny

Waynes funkade det med ;)

2009-02-07 @ 21:48:49
URL: http://Walkingourway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0