Fredagen den trettonde L-O-L!!!

All you need is love, all you need is love,
All you need is love, love, love is all you need.
Love, love, love, love, love, love, love, love, love.
All you need is love, all you need is love,
All you need is love, love, love is all you need.


Måste ju ha Beatles kända kärlekslåt när det är alla hjärtans dag, så är det ju bara!

 Så, hur blev allt nu igen? Jo just det; igår satte jag och Hanna oss slutligen på Luleåbussen för att chansa på att Noreas 18årsfest skulle bli av, även om det varit problem innan. Men sen ringde hon i sista sekund: ”Hoppa av bussen - det är inställt!!” och jag och Hanna fick panik. Vi hade även betalat 47 kr för biljetten men som tur var så gick den att lösa in (annars hade jag fått damp)

 


 

Det sög att det inte blev något, och vi visste fan inte vad vi skulle göra  när planerna blev ändrade så jävla plötsligt. Ingen kunde man träffa heller; antingen var folk på Håkankonserten, upptagna med annat eller sjuka. Men sen kom vi på en briljant idé, och gled tillbaka till Alley Of Promises där vi kom från och laddade ner Family Guy säsong 7 och hade maraton ”Coolwhip!”. Hanna råkade även förstöra klacken på sina nya skor (det var första gången hon använde de dessutom) och det var så jävla kul för det var ju verkligen Fredag Den Trettonde! Vi fick paraskavedekatriafobi  och den kommer hålla i sig till nästa gång, vilket är nästa månad. Jag taggar det ändå ganska mycket!

 

 Hur som helst, man har så kul som man gör sig och vi hade riktigt trevligt iaf. Blev även en del random bloggkommentarer skrivna som jag ber om ursäkt för haha (Jenny & Mikaela). Kul igår att den ryska balettlärarinnan Tatania Häggschtromskij (a.k.a Tinika Häggström, classmate) fick sig en makeover i håret. Kände inte igen henne i caféterian först, men det blev fint iaf! Grönt, så att säga (inte håret alltså för det är lite halvt lila).

 

 Japp så som så är det vet ni! All cred till Hanna The Matchmaker för hennes hjälp med bloggdesign och redigering av bilder (inte bilden där uppe dock). Thanks-s-s-s!

 

Nu ska jag göra mig i ordning, käka middag och bege mig mot Sofiehem (The place to be you know). men först ska jag spela piano

 

Ha det asbra!

 


Kommentarer
Postat av: J

Nice bloggdesign! Mycket bättre än förut :p

2009-02-15 @ 15:54:44
URL: http://Walkingourway.blogspot.com
Postat av: Anonym

Damn I'm spicy!;)

2009-02-15 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0