juste

His daughter is twenty years of snow falling
She's twenty years of strangers looking into each other's eyes
She's twenty years of clean
She never truly hated anyone or anything

She's a dying breed
She's a dying breed

Jag känner mig lurad! Lova sa att någon sagt att Annika Norlin skulle komma på Umeå Open (förmodligen som Hello Saferide då hon är mest aktiv med det för tillfället) och nu när jag kikat på Umeå Opens hemsida blev jag jävligt besviken; ty hennes namn fanns ej att finna där. Varför ska Open suga så jävla hårt i år? Och vad fan betyder Tangerines? Mandariner. Och varför får jag arga sms från mina bästa vänner? Beror på att de är jävligt smarta. Hmmm, well it feels allright though : )

Det känns så rätt att det förmodligen blir Stockholm på torsdag/fredag. Det kommer att asäga. Det var lite för längesen jag var där, liiite.  Blir en bra start på lovet kan konstateras! Blir spännande att se Eijas "nya" lägenhet, och astrevligt att få chans att umgås med henne i flera dygn i rad. Lov rent allmänt sitter så fint. Det blir N-I-C-E så att  säga!

Trevlig kväll ikväll, asgod salladsmiddag, nice film, trevligt sällskap och lite för mycket fett+socker, men det satt fint. Pinsamt förut idag, när jag råkade göra så att en telefon pep ashögt i hela Folkets Hus när vi var där och värmde oss i väntan på bussen. Då sprang vi. Nu ska jag rusa iväg härifrån, 'cause I'm bored of this crap. Byeeeee




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vi är väldigt smarta vilket du inte är. Skämmes gummsi

2009-02-22 @ 13:44:17
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0