Söndag 22/2-2009

Meat-eating orchids forgive no one just yet
Cut myself on angel hair and baby's breath
Broken hymen of 'Your Highness', I'm left black
Throw down your umbilical noose so I can climb right back

Hey! Wait! I got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! Wait! I got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice

Idag är det 42 år sedan Kurt Cobain föddes. Därför ska jag fortsätta kvällen med att endast lyssna på Nirvana.  Det kommer att bli chill! Jag har varit på Alley Of Promises idag och har med Hanna gjort ett asnyggt powerpoint om Droger, inför vår svenskaredovisning på torsdag (uppgiften är "Etiska dilemman"). Vi var fan duktiga, för det blev bra! Måste dock skriva ett utkast till imorrn om droger också, eftersom man inte bara ska göra en gruppredovisning, utan även ett individuellt arbete. It kind of sucks, yeeees indeed it does...



Helgen gick asfort  och den var mys, nu taggar jag lovet och Sthlm. It's gonna be a lot of fun you know! Och vad fan är grejen med sura busschaufförer? Jag brukar ibland hälsa på busschauförerna när man kliver på bussjäveln, av artighet, men när man 90% av ggrna får en sur blick som svar blir man jävligt otaggad på att fortsätta med detta. Följden blir att jag i fortsättningen aldrig mer kommer att hälsa på någon annan än reggaebusschauffören, och det leder till att busschaufförer som egentligen är snälla kommer bli dissade. Kollektiv bestraffning ja, men var fan tog hövligheten vägen? Speciellt surisen igår som jag dessutom behövde åka med idag också. Byt jobb vafan eller sluta sura!

På tal om jobb ligger sommarjobbssökandet högt i kurs och det gäller att få tummen ur, och det snart. Frågan är dock vad/var man ska söka? Jag har mina idéer, hoppas jag lyckas få tag i nåt nice. Plus att lookbook.nu är askul, har ingen egen användare för det skulle jag verkligen inte palla, men det är kul att titta på folks stilar och på nice foton. En trevlig sida!

Nu jag bege mig ska, du det bra ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0