Måndag 5/1-2008

Hela tvätten stod stilla i Arlöv
Chefen slet sitt hår
En jugoslav fick gå
Men dom vågade inte focka Hanna
Så fick vi då till slut en fläkt
Det var en ynklig fläkt
Det var nästan lika varmt som förut
Men jag lärde mig att fajtas


Dagarna bara flyter på här när man har lov. Usch, jag kom att tänka på inledningen till Days of Our Lives när jag skrev föregående mening:

“Like sands through the hourglass... so are the Days of Our Lives.”. Förstår ni hur äckligt många skitäckelserier som kommer från USA???? Va, vavava? Förstår ni hur mkt skit som rent allmänt kan kopplas till USA. Senast idag drog vi en parallell till vilket skitland det är när vi var på apoteket och kom att tänka på deras jävligt mysko sjuksystem de har. Skulle nästan tycka synd om dom, om det inte vore för att föraktet är för stort. Det som är sjukast av alla sjukheter i hela denna sjuka värld är att hela världen, och Sverige är läskigt nog extremt mycket inkluderat, gör allt som krävs för att bli en liten minikopia av USA. Vissa saker är och förblir obegripliga. Men 20 jan taggar vi, change! Yes, we can osv

 

Hade ungefär huuuur trevligt som helst igår med världens bästa och skönaste människor, tack! Fick prova på Guitar Hero och det inkluderat att pröva på hur förudmjukelsens vingar flaxar när jag blev utbuad på 2 av 3 låtar… Och vad fan är Buzz fel egentligen? Han mobbar typ spelmedlemmarna under spelets gång, jag blev fan sur på riktigt. Vilken ful liten äckelfjant han är, tror att han e nåt va! Men guess what, du är en jävligt onice liten tvspelsfigur och kommer för alltid att stanna kvar i din virtuella värld, så jag bryr mig inte om dina taskiga kommentarer. Jag säger som det är, jag kommer drömma mardrömmar om honom.

 

 


folk kanske ser uttråkade ut men så var inte fallet. :----)

 

 

Har äntligen lagt in bilder på bilddagboken igen. Kolla in om ni mot förmodan har lust till det, har samma nickname som på bloggen (ja, det du tittar på alldeles exakt nu i denna sekund alltså). N-I-C-E liksom. Kung eller president? Inte diktator…. Min matsäck…, eller vänta nu, nu blev jag jävligt osäker, heter det matsäck eller magsäck???? Magsäck för fan, lol! Jag har fan sovit alldeles för lite under 2 veckor, ca 4 h/natt, det är min förklaring till detta ytterst oförnuftiga yttrande. Men imorrn, då jävlar blir det skönhetssömn på riktigt. Hur som helst, min maGsäck har lite för mycket ledigt utrymme och det bör jag snarast göra något åt. Hmmm, har ett litet dilemma dock;

 

1.Jag sitter i mitt rum

2.Maten är i köket

3.Köket ligger inte i mitt rum

4.Jag är hungrig

5.Exakt varför finns insertknappen?? Jag ska peta bort den med en kniv.

6. Jag går nu

 

Fast jag är ändå kvar. Och Rolling Stones dansar i mina hörlurar.  Tiden är på deras sida, det skall alla ickeexisterande gudar veta. Och nu vet jag att jag ska skriva till dig att jag ska dra. HEJRÅÅÅÅ (RÅRÅRÅR)

 

P.S Imorrn är det röd dag. Varför i helvete är det röda dagar exakt hela tiden? Jag vet svaret men jag tål det inte och jag tål inte att jag inte kan göra något åt det. Jag hatar röda dagar så otroligt mycket. Så nu vet ni det. D.SSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0