Onsdag 14/1-2009

Nu ska jag se hur lång tid det tar innan det här inlägget har lagts in på bloggen. Tar det lika lång tid som de senaste gångerna så kommer jag att dissa bloggen ett tag framöver, pallar inte krångel. Har för övrigt vart hos Hanna idag; spelat kort, lärt oss massa om droger, spelat DOA 3, sett Simpsons, druckit kaffe mm, mucho trevligt alltså! Detta är ett helt inlägg utan parenteser så nu hoppas jag att du inte har så mycket negativt att påpeka på, Emma. Och engelskan... less blir man. Less på konstiga bedömningar. Nu ska jag göra en kopp te och se Top Model säsong 11, exiting!

Bye

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Bra gumman att du löd mig, fortsätt så!!!! :D :D :D :D :D

2009-01-14 @ 20:14:22
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0