13 juuuuli (sommarn är typ slut?)

sitter här med snart torkade naglar, depp att man kommer måsta vara utan nagellack en månad framöver (jobba inom vård lol VÄGRAR KLIPPA AV PEACEBANDET!!!) så man får väl passa på. Funderar över att det kanske blir fint väder till helgen iaf, då kan man tagga trästock. Hade dock föredragit att ha levat för fyrtio år sedan, då hade jag kunnat tagga woodstock istället och DET hade vart nåt!!!

Varför är man född i fel tid, är min eviga fråga som jag aldrig tycks få svar på

Nu har jag äntligen kirrat spotten även på laptopen (datorn med fungerande ljudkort, dvs) och hittills har jag fått slippa höra Caroline af Ugglas äckliga röst promota någon shit.... gruvar mig för den stunden lite

För mig är det fan obergripligt varför man ens skulle tänka tanken att delta i reklam. Visst, det är money money money men vafan. Nixpix, vore jag känd (och tack för att jag slipper vara det) skulle jag dissa sån shit, that I can tell yall

Idag har jag vart på second-hand för första gången på 1000 år, det asägde. Blev en fin gammal liten kaffekopp, den ser ut att komma från nazi-tysklands tid (den är från tyskland alltså) av stämpeln och handmålningen att döma och den är fin (är inte nazze ok!). Blev även en tröja :)


kanske fler än jag som taggar Harry P på ons????????

Kommentarer
Postat av: Monka

Jaag taggar HP! :D

2009-07-13 @ 21:43:32
Postat av: Oz

Harry Pee Fo' Sho!

2009-07-14 @ 13:00:50
URL: http://oceanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0