26/7 - 2009

Åh, måste se Ringaren i Notre Dame snart, samt Prinsen av Egypten. Det har blivit alldeles för lite Disney i år, egentligen. Hanna var i alla fall här idag och hälsade på. Vi chillade samt lagade världens godaste soppa, den var helt insane god!!! Skulle lätt länkat receptet här om det inte vore för att det inte finns något. Men jag ska försöka memorera ingredienserna och göra den fler ggr, för den var nice du vet

Helgerna går alltid så sjukt snabbt. Hoppas även att den här veckan går lika snabbt som förra. Nu är det nämligen bara 2 veckor kvar av mitt tjänande av samhället, därefter ska jag äntligen få lämna Umeå en sväng och hälsa på Eija i Estocolmo. Förhoppningsvis ska även Linnéa.M dit samtidigt, vore riktigt nice om det förhöll sig så!

Umeå äger, men man måste bara härifrån ibland. Annars blir man så jävla less. För tillfället är jag mest less på att Amandus, Vilhelm och Hillevi är på Gotland @  this moment, men inte jag (jobbar ju...). Jag får sitta och titta på min Gotlandsring på mitt finger istället... så jävla ovärt.

Broarna runt är en nice promenixväg, alla hus vid älven är så fina, älven är fin. Sommarn är fin. Men hösten är finare. Min arm blir finare när jag fyllt myndig.Vill känna smärtan

Sesam låter som en duva och Victor ser ut som Gustaf
Te!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho!



Jag har bara sett Eriks men jag gissar att Wille har en... likadan? Var det loggon med döskallen?

Anyway så var det rätt mäktigt, vill fan också göra något kul att föreviga på min kropp, får fortsätta skissa, hehe

2009-07-27 @ 09:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0