Blueberry Hill

schaaa, schena, schallå

Man står där cptrött, asstressad och tänker på hur underbar en säng är, samt hur majoriteten av befolkningen befinner sig i en sådan tingest just då. Ungefär alla utom jag. Hur som helst, man ska  bege sig senast 06.45, klockan är 06.43 men NOG FAN upptäcker man att  det är en lovely punka på cykeljäveln!!!!! Man får gå, trött och otaggad på livet, eftersom inga andra alternativ finns tillgängliga

Det är sådana där guldkanter som förgyller vardagen kära kamrater. Nu ska t.ex Hanna och Elin fika medan de vänta på min ankomst, och den lär ju dröja eftersom cykeln måste fixas. Men jag har iaf städat mitt rum så för första gången på cirkus 2 månader njuter jag av att vara där, ägeeer

Den här veckan har sugigt av diverse anledningar (och det är då som skitsaker som t.ex punka bara blir droppen som rinner över kanten... HATA) men nu blire bättre. Bara en vecka kvar av jobbet sen ska jag äntliiiiigen fara till Estocolmo och hänga med Eija & Linnea, som jag taggat hela sommaren. ÅH vad nice det kommer bli!

Taggaaaa

Nu ska jag fortsätta njuta av min perfekta spotifylista med lovely 60's music samt förtära god mat +  icke-automat-kaffe. See ya

Kommentarer
Postat av: Engbo

Jag hittade väldigt snart bilden på alla tre med tatueringarna. Det roliga är att alla ser olika ut, tydligen var tatueraren full under tiden som han gjorde dessa. Men jag bad Erik att kosta på sig att fixa sin eftersom den redan har börjar tappa färg, tror den kan bli mycket bättre bara någon tar sig tid att pimpa den lite!



Jag brukar sitta och försöka få ihop ett mönster med fiskarnas tecken, vill gärna ha den på armen. Annars får det bli något helt random på rumpan vilket kommer göra ont som satan haha

2009-08-02 @ 06:59:11
URL: http://ingobingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0